Nieuws van de Linde
Het zesde leerjaar bedankt iedereen die wafels gekocht heeft om de zeeklassen te steunen. Er zijn dit jaar extra veel wafels verkocht!
De wafels worden deze week meegegeven naar huis. De zesdejaars kunnen de wafels die ze verkocht hebben op donderdag ophalen tussen 15u35 en 16u of tussen 19u en 19u30.
Vrijdagnamiddag 13 februari gaat onze kinderstoet door in Overpelt-centrum. Meer informatie vind je in bijlage.
Iedereen is van harte welkom om te kijken naar onze carnavalsoptocht!
De inschrijvingen voor volgend schooljaar zijn sinds maandag gestart! Tot en met 6 februari hebben broertjes en zusjes van kinderen die al bij ons op school zitten voorrang voor inschrijving. Vanaf 24 februari kunnen nieuwe kinderen zich aanmelden.
Meer informatie over de inschrijvingen vindt u hier.
Deze namiddag vond naar traditie onze kerstviering plaats voor de leerlingen van de lagere school. De kinderen en leerkrachten stonden stil bij het thema 'Geef hoop'. Een thema dat in deze kersttijd zeer actueel is. We willen als school dan ook iedereen veel hoop toewensen!